AI to nie wizja przyszłości, ale realne wsparcie dla Twojej firmy.
Nie wystarczy używać ChatGPT, by w pełni korzystać z potencjału rozwiązań sztucznej inteligencji. Firmy często stoją przed wyzwaniem wyszukania odpowiedniego rozwiązania lub poznania ich pełnych możliwości. Odpowiadając na tę potrzebę, Polski Fundusz Rozwoju przygotował „Mapę wybranych narzędzi AI w marketingu i sprzedaży”. Mapa składa się z rozwiązań, które zostały pogrupowane według kategorii:
-Generowania i edycji treści,
-Przygotowywania i edycji prezentacji,
-Generowania i edycji obrazu, wideo i audio,
-Relacji z klientem,
-Automatyzacji marketingu,
-Budowy stron WWW,
-Monitorowania sieci,
-Social media,
-Rozwiązań chatbot.
Każda polska firma, która oferuje rozwiązania sztucznej inteligencji może dołączyć wypełniając formularz zgłoszeniowy https://www.interankiety.pl/f/npOzaM2G
Po pomyślnej weryfikacji zgłoszenia zostanie ona dodana do zestawienia. Zestawienie zostało przygotowane przez zespół Departamentu Rozwoju Innowacji PFR.